Onderwerpen
Lokale fietsenmaker
Ik wil mijn bedrijf als lokale fietsenmaker aanmelden bij Welzorg. Hoe doe ik dat?
Via een online formulier op onze website kun u zichtzelf aanmelden als voorkeursleverancier van Welzorg. Het online formulier vindt u hier: Aanmelden lokale fietsenmaker
Ik ben voorkeursleverancier van Welzorg en heb een reparatie en/of onderhoud uitgevoerd. Hoe lang duurt het voordat Welzorg mijn factuur overmaakt?
Welzorg zal de reparatiekosten binnen 30 dagen na ontvangst van de factuur aan u voldoen. Houd rekening met de volgende zaken wanneer u een factuur indient:
Stap 1
Nadat de reparatie is uitgevoerd kunt u de reparatiekosten declareren via de volgende link:
Formulier Reparatie Gereed
Houd het inkoopordernummer bij de hand.Stap 2
Stuur de factuur ook naar: crediteuren@welzorg.nl onder vermelding van het inkoopordernummer.
Welzorg zal de reparatiekosten binnen 30 dagen na ontvangst van de factuur aan u voldoen.Ik ben voorkeursleverancier van Welzorg. Wat moet ik doen om een reparatie uit te voeren als lokale fietsenmaker?
Stap 1
Noteer van uw klant de volgende gegevens:
– Voorletters en achternaam
– Adres en huisnummer
– Postcode en woonplaats
– Geboortedatum van de eindgebruiker
– Het klantnummer bij Welzorg van de eindgebruikers
– Soort hulpmiddelStap 2
Bel met 088 – 0016721 of stuur een e-mail naar sde@welzorg.nl en verifieer of uw klant inderdaad een hulpmiddel van Welzorg in bruikleen heeft. U kunt met de servicedeskmedewerker bespreken welke reparaties uitgevoerd moeten worden en of dit daadwerkelijk noodzakelijk is. Zodra u akkoord op de gewenste reparaties krijgt van de servicedeskmedewerker, ontvangt u een inkoopordernummer en kunt u de reparaties gaan uitvoeren.
Stap 3
Nadat de reparatie is uitgevoerd kunt u via het onderstaande formulier de reparatie afmelden bij Welzorg:
Welzorg.nl/formulier-reparatie-gereed/
Stap 4
Stuur de factuur naar: crediteuren@welzorg.nl onder vermelding van het inkoopordernummer.
Welzorg zal de reparatiekosten binnen 30 dagen na ontvangst van de factuur aan u voldoen.Wanneer krijg ik een inkoopordernummer van Welzorg?
U kunt met de servicedeskmedewerker bespreken welke reparaties uitgevoerd moeten worden en of dit daadwerkelijk noodzakelijk is. Zodra u akkoord op de gewenste reparaties krijgt van de servicedeskmedewerker, ontvangt u een inkoopordernummer en kunt u de reparaties gaan uitvoeren.
Bel met 088 – 0016 721 of stuur een e-mail naar sde@welzorg.nl om een inkoopordernummer te verkrijgen.