Onderwerpen
Scoot2Go - Algemeen
Kunnen naast scootmobielen ook andere hulpmiddelen worden gedeeld?
Ja, naast scootmobielen kunnen ook (driewiel)fietsen en andere hulpmiddelen via Scoot2Go worden gedeeld.
Hoe kunnen scootmobielen worden gereserveerd?
Het is mogelijk om scootmobielen op verschillende manieren te reserveren:
– Via een lokale beheerder van een instelling of gemeente
– Via een smartphone app
– Via een website voor poolgebruikers
– Via een Scoot2Go-reserveringsnummer
– Via een planningsterminal op de poollocatie.
Het is ook mogelijk om de hulpmiddelen zonder reservering in een pool aan te bieden.
Hoe kunnen scootmobielen in gebruik worden genomen?
Scootmobielen kunnen eenvoudig in gebruik worden genomen via een persoonlijke sleutelhanger, pasje of smartphone app.
Heb je een smartphone nodig om Scoot2Go te gebruiken?
Nee, de gebruiker kan de scootmobiel – naast een app – ook in gebruik nemen met een sleutelhanger of pasje.
Hoe is service & support geregeld?
We bieden gebruikers 24/7 Scoot2Go gebruikerssupport. Problemen kunnen op afstand direct worden verholpen of – indien een gebruiker onderweg is gestrand – kan 24-uurs Pechhulp worden geboden (de gebruiker wordt thuisgebracht).
Helpt Scoot2Go bij implementatie?
Absoluut. We ondersteunen pools bij livegang met communicatie, het inrichten van de poollocatie (informatie-bordjes, belijning, monteren laders etc) en informatiedagen.