Onderwerpen
Share2Go
Helpt Share2Go bij implementatie?
Absoluut. We ondersteunen pools bij livegang met communicatie, het inrichten van de poollocatie (informatie-bordjes, belijning, monteren laders etc) en informatiedagen.
Hoe is service & support geregeld?
We bieden gebruikers 24/7 Share2Go gebruikerssupport. Problemen kunnen op afstand direct worden verholpen of – indien een gebruiker onderweg is gestrand – kan 24-uurs Pechhulp worden geboden (de gebruiker wordt thuisgebracht).
Wat voor hulpmiddelen kunnen er allemaal gedeeld worden?
Er zijn veel soorten hulpmiddelen die gedeeld kunnen worden, zoals scootmobielen, driewielfietsen en rolstoelen. Neem contact op voor meer informatie.
Hoe kunnen deelhulpmiddelen worden gereserveerd?
Er zijn verschillende manieren die wij aanbieden waarmee hulpmiddelen gereserveerd kunnen worden:
- Via een lokale beheerder van een instelling of gemeente;
- Via een smartphone app;
- Via een website voor poolgebruikers.
Het is ook mogelijk om de hulpmiddelen zonder reservering in een pool aan te bieden.
Wat moet ik doen bij schade aan de scootmobiel of driewielfiets?
Als je schade aan het hulpmiddel hebt, dan neem je contact op met het servicenummer dat vermeldt staat op de scootmobiel. Mocht het middel niet meer bruikbaar zijn door de gemaakte schade, meld dit dan direct bij het servicenummer. De pechhulp zal worden ingeschakeld om je te komen helpen. Je geeft aan de telefoon de volgende gegevens door:
- Je meldt dat je schade hebt gemaakt aan de deelscootmobiel of deeldriewielfiets;
- Je geeft jouw gegevens door;
- Je geeft door wat er volgens jou gebeurd is en hoe de schade is ontstaan;
- Je geeft aan of er andere personen of bezittingen van andere personen bij betrokken zijn;
- Je meldt of er sprake is van materiele schade en/of letselschade bij jou of een ander.
Tip: maak foto’s van de schade aan de scootmobiel/driewielfiets en de eventuele schade bij een ander
Is er een ander persoon of zijn er bezittingen van een andere persoon bij de schade betrokken? Dan moet je een Europees Schadeformulier invullen. Je vindt het Europees Schadeformulier in het zakje achterop de scootmobiel.
Ik heb geen ervaring met het rijden op het hulpmiddel, is dat een probleem?
Nee, het is geen probleem als je nog nooit op het hulpmiddel gereden hebt. Alle gebruikers krijgen een rijinstructie en een rijvaardigheidstest. Zo ga je met een veilig gevoel op pad.
Ik wil een adreswijziging doorgeven. Hoe moet ik dat doen?
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering wijzigen of annuleren. Dit doe je via de reserveringsapp waarmee je de reservering gemaakt hebt.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering telefonisch wijzigen of annuleren. Dit kan door te bellen naar 0570-679628.
Ik ben mijn tag verloren, wat moet ik doen?
Als je jouw persoonlijke tag verloren bent, meld dit dan bij de poolbeheerder door te bellen naar 0570-679628. Je oude tag wordt geblokkeerd en je ontvangt een nieuwe tag. Hiervoor wordt €10 aan administratiekosten gerekend.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering wijzigen of annuleren. Dit doe je door hier te klikken, in te loggen met jouw inloggegevens en de stappen voor wijzigen of annuleren te doorlopen.
Lukt het niet om zelf te annuleren? Bel dan met Sociaal werk- en ontwikkelbedrijf Tiem via 038-4554140. Zij kunnen je helpen met het wijzigen of annuleren van je reservering.
Ik wil graag gebruikmaken van de Share2Go deelhulpmiddelen bij wooncomplex Fermate. Kan dat?
Als je gebruik wil maken van de deelscootmobielen van Share2Go bij wooncomplex Fermate moet je 18 jaar of ouder zijn en een bewoner of omwonende van wooncomplex Fermate zijn. De deelscootmobielen zijn bedoeld voor mensen die slecht ter been zijn. Daarom stellen we je bij het aanmelden een aantal vragen om te kijken of je in aanmerking komt voor gebruik van de deelscootmobielen. Blijkt dat je niet in aanmerking komt voor gebruik van de deelscootmobielen? Dan zetten we jouw aanvraag door naar de gemeente Zwolle. Het kan namelijk zijn dat je wel in aanmerking komt voor een andere regeling.
Wil je je aanmelden voor Share2Go bij wooncomplex Fermate? Dat kan via dit formulier.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering telefonisch wijzigen of annuleren. Dit kan door te bellen naar 088-2358050.
Ik heb een reservering gemaakt, maar wil hier toch geen gebruik van maken. Wat moet ik nu doen?
Dan moet je de reservering wijzigen of annuleren. Heb je een reservering gemaakt voor de breng- en haalservice? Bel dan met Sociaal Werk- en Leerbedrijf Tiem via 038-4554140.
Heb je een reservering gemaakt, maar is die reservering niet voor de breng- en haalservice? Dan kan je de reservering wijzigen door hier te klikken, in te loggen met jouw inloggegevens en de stappen voor wijzigen of annuleren te doorlopen. Lukt het niet om zelf te annuleren? Bel dan met Sociaal werk- en ontwikkelbedrijf Tiem via 038-4554140. Zij kunnen je helpen met het wijzigen of annuleren van je reservering.