Onderwerpen
Share2Go algemeen alle pools
Wat moet ik doen bij schade aan het hulpmiddel?
Als je schade aan het hulpmiddel hebt, dan neem je contact op met het servicenummer dat vermeldt staat op de scootmobiel. Mocht het middel niet meer bruikbaar zijn door de gemaakte schade, meld dit dan direct bij het servicenummer. De pechhulp zal worden ingeschakeld om je te komen helpen. Je geeft aan de telefoon de volgende gegevens door:
- Je meldt dat je schade hebt gemaakt aan de deelscootmobiel of deeldriewielfiets;
- Je geeft jouw gegevens door;
- Je geeft door wat er volgens jou gebeurd is en hoe de schade is ontstaan;
- Je geeft aan of er andere personen of bezittingen van andere personen bij betrokken zijn;
- Je meldt of er sprake is van materiele schade en/of letselschade bij jou of een ander.
Tip: maak foto’s van de schade aan de scootmobiel/driewielfiets en de eventuele schade bij een ander
Is er een ander persoon of zijn er bezittingen van een andere persoon bij de schade betrokken? Dan moet je een Europees Schadeformulier invullen. Je vindt het Europees Schadeformulier in het zakje achterop de scootmobiel.
Ik heb geen ervaring met het rijden op het hulpmiddel, is dat een probleem?
Nee, het is geen probleem als je nog nooit op het hulpmiddel gereden hebt. Alle gebruikers krijgen een rijinstructie en een rijvaardigheidstest. Zo ga je met een veilig gevoel op pad.
Ik wil een adreswijziging doorgeven. Hoe moet ik dat doen?
Als je een adreswijziging door wilt geven vul je dit formulier in. Wanneer je het formulier ingevuld hebt gaan wij je adreswijziging zo snel mogelijk verwerken.