24/7 toegang tot Mijn Welzorg
De digitale klantomgeving van Welzorg. Hier heeft u 24/7 inzage in uw hulpmiddelen en afspraken. U kunt eenvoudig afspraken inplannen, uw gegevens opzoeken en wijzigen. Mijn Welzorg is beschikbaar als webpagina en als handige app op uw telefoon of tablet.
Voor wie is het bedoeld?
Mijn Welzorg is voor klanten met een hulpmiddelen en servicecontact. Ontvangen vanuit de gemeente, verstrekt door Welzorg.
Op dit moment is Mijn Welzorg niet beschikbaar voor klanten van Auto op Maat en Woning op Maat.
Voordelen van Mijn Welzorg
Inzicht in uw hulpmiddelen en afspraken
Altijd en overal uw gegevens inzien en wijzigen
Zelf reparatie-afspraken inplannen en wijzigen
Live chatten met een medewerker bij vragen
Ook beschikbaar als app
De digitale klantomgeving van Welzorg. Hier heeft u 24/7 inzage in uw hulpmiddelen en afspraken. U kunt eenvoudig afspraken inplannen en gegevens opzoeken en wijzigen.
Mijn Welzorg is beschikbaar als webpagina en handige app.
Vroeger moest ik altijd bellen om een afspraak in te plannen. Dit is veel handiger.
Mevr. van de Kraats
Gebruiker van Mijn Welzorg
Veelgestelde vragen over Mijn Welzorg
-
Mijn Welzorg is een vrijblijvende dienst voor iedereen die een mobiliteitshulpmiddel in bruikleen heeft die door Welzorg in opdracht van de gemeente (Wmo) is verstrekt. Zoals een rolstoel, aangepaste fiets, elektrische rolstoel, scootmobiel of tillift.
-
Aanmelden voor mijn Welzorg is eenvoudig en zo gebeurd. Ga naar de website van Mijn Welzorg of open de Mijn Welzorg App en klik op “maak een account aan” en vul het aanmeldformulier in. Hierna ontvangt u binnen één werkdagen per e-mail een activatielink om uw account te activeren. Hierna ervaart u direct al het gemak van Mijn Welzorg.
-
Dan verstrekken wij graag uw gebruikersnaam. Start via Mijn Welzorg een chatgesprek met onze klantenservice. Ook helpen wij u graag via Whatsapp op 088 – 0017 700 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30). Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.
-
Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan stelt u zelf eenvoudig een nieuwe wachtwoord in. Ga naar Mijn Welzorg of open de Mijn Welzorg App en klik op “Wachtwoord vergeten”. Voer uw gebruikersnaam in en klik op de gele button “Stuur link”. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail. Klik op de link in de e-mail en stel zelf een nieuw wachtwoord in. E-mail niet ontvangen? Controleer dan uw ongewenste e-mailbox (spambox)
Gebruikersnaam vergeten?
Dan verstrekken wij graag uw gebruikersnaam. Start via Mijn Welzorg een chatgesprek met onze klantenservice. Ook helpen wij u graag via Whatsapp op 088 – 0017 700 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30). Bezoek onze klantenservice voor alle contactmogelijkheden.
-
Mijn Welzorg is een digitale omgeving alleen voor inwoners die klant bij ons zijn.
U kunt gebruikmaken van het Wmo-portaal voor gemeenten. Hier vindt u alle informatie rond uw contract; zoals lopende opdrachten, uitstaande voorzieningen en de actuele status van klantaanvragen. Uw rayonmanager weet hoe u op het portaal kunt inloggen.
Maak een account aan en krijg controle over uw situatie
Maak nu een account aan bij Mijn Welzorg. Daarmee neemt u de regie in eigen handen en ervaart u de volgende voordelen:
- Zelf reparatie afspraken inplannen en wijzigen met uw account
- 24 uur per dag inzicht in uw hulpmiddelen en gegevens
- Live chatten met een medewerker bij vragen