Vragen over Welzorg Go?

Heb je vragen over het stoppen van de Zonnebloemauto en het overnemen van de autoverhuur door Welzorg Go? De meeste vragen worden onderstaand voor je beantwoord. Staat jouw vraag hier niet tussen? Stuur dan een e-mail naar go@welzorg.nl

  • De reeds gemaakte reserveringen blijven ongewijzigd. Je hoeft hier niets voor te doen. Ook het tarief blijft voor deze reserveringen ongewijzigd.

  • De prijs die is vermeld in de reserveringsbevestiging blijft van toepassing. Dit betekent dat de prijs van de reeds gemaakte reservering niet verandert.

  • Je Zonnebloem-registratienummer blijft geldig. Je kunt hiermee een reservering maken en profiteren van de korting op de dagprijs.

  • Kijk op onze locatiepagina voor het actuele overzicht van uitgiftepunten en openingstijden. In onze reserveringsomgeving kun je ook de locaties bij jou in de buurt zien.

  • Je kunt ons bereiken via het volgende e-mailadres: go@welzorg.nl voor al je vragen en verzoeken.

  • De annuleringskosten die vermeld staan in de reserveringsbevestiging blijven van toepassing. Dit betekent dat de annuleringskosten voor uw reeds gemaakte reservering niet veranderen. Tot 14 dagen voor het ophalen van de auto is dit kosteloos.

  • Je kunt een bestaande reservering niet verzetten. De bestaande reservering dien je te annuleren. Dit kan kosteloos voor 14 dagen voor het ophalen van de auto. Voor de nieuwe datum moet je een nieuwe reservering maken. Let op: hiervoor zijn de nieuwe tarieven van toepassing.

  • Nee, je kunt een bestaande reservering niet verlengen. Omdat we met een ander tarief werken, dien je voor de periode die je wilt verlengen een nieuwe reservering te maken.

  • De nieuwe prijzen voor het huren van een rolstoelauto zijn beschikbaar op onze reserveringsomgeving. Je kunt de tarieven raadplegen tijdens het reserveringsproces, waarbij je met een Zonnebloem-registratienummer voor korting in aanmerking komt.

  • In de toekomst kun je reserveringen maken via de volgende reserveringsomgeving. Wil je gebruikmaken van het gereduceerde tarief, zorg er dan voor dat je het Zonnebloem-registratienummer bij de hand hebt.

  • Nee, vanaf heden kunnen er geen rolstoelauto’s meer gereserveerd worden met een vrijwillige chauffeur.

  • De prijs die vermeld staat in de reserveringsbevestiging blijft van toepassing. Dit betekent dat de prijs van het afkoop eigen risico en het eigen risico niet verandert.